Wiens paarden doen dit nog meer?
En waarom doen sommige paarden dit, is er een speciale reden voor of doen ze het gewoon voor de fun
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Summertje schreef:Ik bedoel eigenlijk meer in een plas staan, en dan als een bezetene er in lopen graven en stampen
en als je niet oplet gaat ze nog rollen ook. volgens mij doet ze dat gewoon voor de lol, ze doet het ook in de wei als daar een plas in ligt. verootjoo"]
[quote="Summertje schreef:Ik bedoel eigenlijk meer in een plas staan, en dan als een bezetene er in lopen graven en stampen
en als je niet oplet gaat ze nog rollen ook. volgens mij doet ze dat gewoon voor de lol, ze doet het ook in de wei als daar een plas in ligt.
) Summertje schreef:Rachel vind het blijkbaar erg leuk om in de plassen te stampen, met 1 poot zo keihard er in stampen en schrapen![]()
En waarom doen sommige paarden dit, is er een speciale reden voor of doen ze het gewoon voor de fun

INkie"]
[quote="Summertje schreef:Rachel vind het blijkbaar erg leuk om in de plassen te stampen, met 1 poot zo keihard er in stampen en schrapen![]()