opzegtermijn stalling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vrouw2014

opzegtermijn stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 21:46

Hoi hoi,

Ik had een vraag.

Een aantal jaar geleden is het vast gelegd over opzegtermijnen dat die allemaal naar een maand gaan. Nu weet ik een stalling die een opzegtermijn heeft van 2 maanden. Stel je wil toch die ene maand nemen plaats van 2 maanden. Hoe sterk sta je. Of telt die nieuwe regel alleen voor telefoonabos etc ?

Jitske

Re: opzegtermijn stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 21:49

In mijn stalcontract staat hoe lang de opzegtermijn is. Hier heb ik voor getekend dus al zou het een half jaar zijn, ik ben er mee akkoord gegaan. Heb je zelf niet ook zoiets als een stalcontract getekend?
Zo ja, dan kan je er niet onderuit. Zo nee, dan heb ik geen idee hoe sterk je staat.

Wipher

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:28

Het ligt eraan wat er in het contract staat van de stalling.
Jij tekent voor bepaalde voorwaarden, dus als jij dan ineens toch naar een maand wil, sta je niet sterk denk ik zo.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:31

Heb je het over een opzegtermijn voor jou als klant als je weg wilt van stal of bedoel je de opzegtermijn die de stal moet hanteren als ze jou weg willen hebben?

Dat hoeft nl niet hetzelfde te zijn.
Staat dit niet verder uitgelegd maar wordt alleen twee maanden opzegtermijn genoemd, dan kun je er vanuit gaan dat dat voor beide partijen geldt.