Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Neem eens contact op met de gemeente, die kunnen je precies vertellen wat er wel en niet mag zonder vergunning. Je hebt er niets aan als je de boel weer af moet breken...
Anoeska27 schreef:De omheining is per gemeente afhankelijk. Als de schuur er al staat dan hoef je geen vergunning aan te vragen voor iets wat je in die schuur neerzet.
Mist schreef:ik heb ook net stallen gebouwd in een voormalige varkensstal + buitenbak gezet. Ben eerst met de gemeente gaan praten; totaal geen probleem! Ze hadden liever niet dat de "bak" vanaf de weg zichtbaar was, ook geen probleem. In overleg is veel mogelijk. Hoefde trouwens ook geen vergunning aan te vragen zolang er niemand last van had was het voor hen allemaal ok.
Burkheart schreef:Fijn dat er zoveel reacties zijn.
Nu weet ik toevallig dat de vorige bewoner pony is de thuis had staan . Met echt een flut omheining.
De schuur is echt stevig maar hij moet wel even opgeknapt worden. Ik ben al gaan zoeken op de site van de gemeente maar ik kon niets concreets vinden over het bestemmings plan.
Het huis is wel een monument dus aan de buitenkant moeten we alles in overleg doen met de gemeente. Binnen in het woongedeelte hebben we alle vrijheid