Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
froukessss schreef:Wij hebben een tijdje geleden onze pony verkocht omdat niet klikte tussen ons.
De pony is naar een vrouw gegaan en die had een dochter van 13 en zij ging er verder me.
Zij hebben haar nu al 2 maanden in hun bezit en ik kreeg bericht van hun dat niet klikte en dat ze haar weer wilden verkopen.
Op dag kreeg ik een bericht of ik een kopie van mijn ID wilde sturen naar hun omdat ze dan aan konden
tonen dat ze de merrie gekocht hadden van mij omdat ze haar wilden verkopen naar zwiterland.
Mmmm ik vond het maar raar en ik heb geen ervaring ermee en dacht ik dus, ik bel veearts op.
De veearts had nog nooit van zo iets gehoord en vertelde dat ik de KNHS moet bellen.
Die heb ik gebeld en zij raadden mij aan om geen gegevens door te geven aan de mevrouw.
Na die telfoontje heb ik nooit meer iets van haar gehoord.
Dus werd nieuwgierig en heb ik haar vriendelijk een bericht gestuurd of ze mij beter kon uitleggen waarom dat ze een kopie van het paspoort nodig had.
Sinds dien heb niks meer van hun gehoord. Ik vind beetje raar.
Zijn er nog meer mensen die dit ooit hebben mee gemaakt ?
groetjes,
froukessss schreef:Op dag kreeg ik een bericht of ik een kopie van het paspoort wilde sturen naar hun