Voor ons 1000 liter vat ben ik op zoek naar een "IBC Adapter met Geka koppeling". Bij de Welkoop hebben ze deze niet en via internet kosten ze incl verzenden bijna 45 euro....
Aangezien ik toch echt niet de enige ben die een waterslang aan wil koppelen op een 1000 liter vat, hoop ik dat jullie tips hebben welke winkels deze koppelingen verkopen?
SorpresaKyra
Geplaatst: 12-05-14 13:41
Ik heb vorige week een adapter op Ebay.de gekocht..nieuw en kostte me incl verzenden, niet schrikkken 7,49
Heb snel voor je gekeken maar zie ze al staan voor 4,99..zoek eens op wasserfass adapter..succes
ik heb het ook op ebay.de gekocht, echt veel goedkoper dan hier!
APCIII
Geplaatst: 12-05-14 20:43
Heb je de schroefdop van die IBC nog? Dan kun je daar toch een gewone GEKA koppeling aan maken? Groot gat in de schroefdop boren, en daar die koppeling door steken.
Iets soortgelijks heb ik gedaan om 'n 25-liter demi-water can te kunnen aftappen om de strijkbout te vullen.
Ebay heb ik gevonden, is dat een beetje makkelijk? Heb namelijk nog nooit wat via Ebay gedaan (en dus ook geen PayPal).
@APCIII, nu zit het gewone tuutje er aan, dus de schroef heb ik, maar met een groot gat. De originele dop is er niet meer (bij overname huis stond het vat er al)
Ja, ik heb het gewoon met vooruitbetalen gedaan (dus bankoverschrijving), ging prima. Ik heb destijds heel het internet afgestruind naar een betaalbare optie in NL, maar nergens te vinden (ongelofelijk toch???). Alhoewel, via marktplaat eentje, maar dat kwam nog net wat duurder uit. Bovendien wilde ik én een geka koppeling én een koppeling voor een gewone tuinslang en dat kon bij die van ebay.
Sussanne
Geplaatst: 12-05-14 22:48
Ik weet niet of je een wildkamp (http://www.wildkamp.nl) de buurt hebt zitten? Deze kunnen je vast verder helpen. Ik weet niet meer wat het mij gekost heeft, maar ik heb er vooral met dit weer enorm profijt van, het regent meer dan mijn paarden kunnen drinken, dus ik moet em nu regelmatig leeg laten lopen in de put.