) hebben een fjordje van 4 jaar! Aangezien ze altijd bij het inrijden met sperriempje heeft gelopen namen wij dat ook maar over. Maar ik zit er over te denken of het niet beter is om zonder sperriempje te gaan rijden, omdat ze dan wat meer met het bit kan gaan spelen. Het lijkt mij dan dat ze rustiger gaat worden. Of zou een zachter bit een oplossing zijn?? We rijden nu met een dik gebroken trensje! Het lijkt mij dat ze dan wat meer afleiding heeft en wat minder stresserig en schrikachtiger zou kunnen worden!Ik weet dat ze tuurlijk nog maar 4 is maar toch ff vragen. Ze heeft dagen dat ze zich nergens wat van aan trekt, maar soms is ze zo druk en schrikkerig! Of zou dat alleen de leeftijd zijn
? Ook moet ik haar erg vaak inhouden (ff oppassen voor haar mondje dus)! Ik ben namelijk best wel bang dat ze een te harde mond krijgt. Rijden er uberhaupt mensen zonder sperriempje?? Of is dit geen oplossing?? Ik rij ook best wel veel alleen met halster en dan reageert ze bestwel goed(dit doe ik alleen op dagen dat ze rustig is!)Groetjes Kevin
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Olly op 2001-09-05 21:14 ]</font>

Raar maar waar, hihi!