Stallen in IJmond Noord/Castricum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xNariimanee

Stallen in IJmond Noord/Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 10:44

Hallo

Er zullen hier ongetwijfeld veel topics over zijn, maar de info die ik nodig heb kon ik niet vinden.
Ik ben van plan een paard te nemen binnenkort, nu hoor ik veel over stallen maar kan ik er geen info over vinden.
Dit zijn de stallen die ik ken:

Stal de Ruijter
Stal Cor Kuijs
Manege Heemskerk

Ik zou graag wat meer info willen en wat de kosten zijn en nog andere stallen misschien?

Alvast Bedankt!

MyLois

Re: Stallen in IJmond Noord/Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 10:45

De schimmel kroft is echt heel leuk! Wel een beetje uit de route...

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 10:49

MyLois schreef:
De schimmel kroft is echt heel leuk! Wel een beetje uit de route...

Nee hoor, de schimmelkroft bevindt zich in heemskerk. Maar ik had gehoord dat er daar steeds kinderen rondrennen en die dan aan je paard komen en ze niet echt een weiland hebben ofso? Kan jij mij daar meer info over geven qua kosten etc?

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 11:00

Niemand?

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:03

Als je even de zoekfunctie gebruikt, zijn er al heel wat topics over stallen in Castricum en omgeving. :) Verder zou ik gewoon een rondje in de buurt gaan fietsen en bij wat stallen gaan kijken.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:04

xNariimanee schreef:
Niemand?

Mmmmmmm je topic staat er net 20 minuten op :+ .

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 11:08

Ginam schreef:
Als je even de zoekfunctie gebruikt, zijn er al heel wat topics over stallen in Castricum en omgeving. :) Verder zou ik gewoon een rondje in de buurt gaan fietsen en bij wat stallen gaan kijken.

Heb ik al gedaan maar over stal de Ruijter is er weinig te vinden qua ervaringen enzo. Jaa ik ga er ook een keer langs maar was geïnteresseerd.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:09

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 11:10

Prince schreef:
xNariimanee schreef:
Niemand?

Mmmmmmm je topic staat er net 20 minuten op :+ .

Jaa weet ik ben een beetje ongeduldig :):)

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:11

Ik heb je zojuist een PB gestuurd met info over de Ruijter ;)

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 11:11

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 11:12

Mi_Esperanza schreef:
Ik heb je zojuist een PB gestuurd met info over de Ruijter ;)

Oh dankjewel

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:14

assendelft ook een optie? :D

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 11:16

daiswees schreef:
assendelft ook een optie? :D

Nee te ver, moet de afstanden fietsend afleggen dus het liefst zo dichtbij mogelijk. Wel bedankt. :P

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 16:13

Okee ik heb dus genoeg informatie over stal de Ruijter, maar heb het liefst een all inclusive stal waar je ook lessen kan volgen. Dit laatste is niet noodzakelijk. Ook wil ik goede faciliteiten hebben. Beetje veeleisend allemaal.
Dit wil ik graag:
In de omgeving IJmond Noord/Castricum
All inclusive
Betaalbaar
Lessen
Faciliteiten

Dus denk jij dat je zo'n stal kent, stuur me een pb of plaats een reactie.

Alvast bedankt allemaal

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:15

Waarom typ je alles Vet dat is toch niet nodig je vraag is echt wel duidelijk hoor

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:36

Wat valt er onder betaalbaar bij jou? Ik weet zat stallen hier in de buurt. Maar ik weet niet in welke prijsklasse ''betaalbaar'' voor jou valt?

En wat voor faciliteiten wil je? Binnenbak? Of is alleen een buitenbak ook prima? Moet je paard op het land kunnen etc. etc. Als je daar wat duidelijker in bent kan ik je wel verder helpen denk ik!

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 17:26

XxJustinexX schreef:
Wat valt er onder betaalbaar bij jou? Ik weet zat stallen hier in de buurt. Maar ik weet niet in welke prijsklasse ''betaalbaar'' voor jou valt?

En wat voor faciliteiten wil je? Binnenbak? Of is alleen een buitenbak ook prima? Moet je paard op het land kunnen etc. etc. Als je daar wat duidelijker in bent kan ik je wel verder helpen denk ik!

Okee alvast bedankt, betaalbaar noem ik Max 175-200 euro. En ik wil wel een binnenbak en een buitenbak, ook op het land etc. Eigenlijk zo veel mogelijk

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 17:32

Ik kan je wel vertellen, dat je waarschijnlijk wel boven de 200 uit gaat komen, zeker als jij een binnenbak én weidegang wil.

Misschien is stal baltus wat voor je? Hiervan kan je geloof ik wel het een en ander over vinden op google en als je de zoekfunctie van bokt gebruikt

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 18:02

XxJustinexX schreef:
Ik kan je wel vertellen, dat je waarschijnlijk wel boven de 200 uit gaat komen, zeker als jij een binnenbak én weidegang wil.

Misschien is stal baltus wat voor je? Hiervan kan je geloof ik wel het een en ander over vinden op google en als je de zoekfunctie van bokt gebruikt

Jaa dat had ik ook al in gedachten, maar jammer genoeg hebben die een flinke wachtlijst dus dat wordt em niet. Ik ga het denk ik maar bij stal de Ruijter houden. Wel bedankt voor al je hulp.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:33

Van een wachtrij bij Baltus weet ik niks van? Sta er zelf en het valt best mee volgens mij?....

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 18:48

ierusju schreef:
Van een wachtrij bij Baltus weet ik niks van? Sta er zelf en het valt best mee volgens mij?....

Oh echt? Want een vriendin van mij die stond tot sinds kort ook bij Baltus en die zei dat er een flinke wachtlijst stond. Misschien kan jij me wat meer info geven over Baltus voor in geval dat toch niet waar is?

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 18:56

Okee dus de 2 stallen die bij mij nu hoog staan zijn:
Stal de Ruijter
Stal Cor Kuijs
(Stal Baltus)

Is er iemand die zich meldt met info over die laatste 2 ??

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:05

De ruijter is een hele mooie stal, sta je ook superdicht bij het duin :) Hele nette, en gezellige stal :) En daar valt de prijs ook mee, zomers is die ook een stuk lager dan in de winter dus dat is misschien wel wat voor je :)

Kuijs vindt ik zelf net even iets te grootschalig maar dat komt omdat ik zelf op een hele kleinschalige stal (4 paarden) sta. Maar wel hele gezellige stal is dat, en ook alles toppie geregeld. En daar heb je natuurlijk wel een binnenbak. En 2 buitenbanen, waarvan een met een all weather bodem.

Baltus weet ik zelf niet heel erg veel over maar schijnt ook heel gezellig te zijn :D

xNariimanee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 19:24

XxJustinexX schreef:
De ruijter is een hele mooie stal, sta je ook superdicht bij het duin :) Hele nette, en gezellige stal :) En daar valt de prijs ook mee, zomers is die ook een stuk lager dan in de winter dus dat is misschien wel wat voor je :)

Kuijs vindt ik zelf net even iets te grootschalig maar dat komt omdat ik zelf op een hele kleinschalige stal (4 paarden) sta. Maar wel hele gezellige stal is dat, en ook alles toppie geregeld. En daar heb je natuurlijk wel een binnenbak. En 2 buitenbanen, waarvan een met een all weather bodem.

Baltus weet ik zelf niet heel erg veel over maar schijnt ook heel gezellig te zijn :D

Op welke stal sta je en wat zijn de kosten daar ? Bedankt voor de info trouwens.