Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_arola schreef:Zou er geen paard of pony bij je paard op de paddock kunnen? Dan staan ze vaak rustiger en hoef je niet meteen rigoreus van stal te veranderen.
Yontheke schreef:Kan je dan niet wat bijbetalen zodat de staleigenaar wel wil overschakelen op hooi?
Of kan je zelf geen hooi regelen?
Als de stal verder wel gewoon fijn is, moet er toch wel wat te regelen zijn.
katjalove schreef:die heb ik al geprobeerd maar dat hielp niet Meggiemeg.
dat zou een mogelijkheid zijn Giolli maar die merrie waar hij mee staat is vrij dominand met eten ook en ze laat hem dan niet eten haha. Vanavond ga ik erheen en dan ff kijken of hij er nog erg op reageert.
katjalove schreef:die heb ik al geprobeerd maar dat hielp niet Meggiemeg.
dat zou een mogelijkheid zijn Giolli maar die merrie waar hij mee staat is vrij dominand met eten ook en ze laat hem dan niet eten haha. Vanavond ga ik erheen en dan ff kijken of hij er nog erg op reageert.
8nnemiek schreef:Ik zou in de wei een stuk afzetten dicht bij de kudde, eventueel met een van de merries erbij.. dan staat hij toch bij de kudde, maar kan niet mee eten. En inderdaad meerdere hoopjes hooi neerleggen.
En als dat niet kan, dan zou ik ook verhuizen.
Zijn er niet meer paarden die last hebben van het kuil? Kuil geeft wel vaker problemen.. is het geen diarree, dan wel jeuk of mok.. en de tandarts zei dat paarden die kuil eten vaak een heel slecht gebit hebben, dus ik ben er zelf ook voorgoed vanaf gestapt.