Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leen schreef:Goh het is de grootte van een halve piste, groot genoeg om eens hun beentje te strekken en in beweging te blijven. Zolang dit enkel voor in de wintermaanden is lijkt me dat luxe tegenover hoe de meeste andere paarden in de winter staan: op 3 x 3m zonder een vriendje erbij.
Wat zou de mogelijkheid zijn als je dit stuk niet neemt? Komen ze dan op stal?
Leen schreef:Een piste is 20x40. De helft is 10x20, Dus 5meter korter.
Ze heeft het ook over een inloopstal, niet een gebouwtje apart. Het lijkt mij alleszins 1000 keer beter dan op stal staan. Zolang ze wat rond kunnen stappen, regelmatig wat extra beweging krijgen en genoeg om te knabbelen vind ik dit wel kunnen voor enkel in de wintermaanden.
Voor het hele jaar door op te staan zou ik het ook helemaal niets vinden.
Leen schreef:Een piste is 20x40. De helft is 10x20, Dus 5meter korter.
Ze heeft het ook over een inloopstal, niet een gebouwtje apart. Het lijkt mij alleszins 1000 keer beter dan op stal staan. Zolang ze wat rond kunnen stappen, regelmatig wat extra beweging krijgen en genoeg om te knabbelen vind ik dit wel kunnen voor enkel in de wintermaanden.
Brainless schreef:Leen schreef:Een piste is 20x40. De helft is 10x20, Dus 5meter korter.
Nee 10x20 van 20x40 is 25%. (dus een kwart).
Een halve piste is 20x20.