Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bianca41 schreef:Ik vind de Kerbl absoluut bagger.Mijn paarden zijn zuinig op hun dekens ,vorig jaar 2 kerbl's gekocht na een week zat de eerste in de vuilbak na een maand de tweede.Buiten dat ze doorlekken lieten de naden van de singels en de borstsluiting los.
Pasvorm is dan ook absoluut niet te vergelijken,ik heb ook een mail naar agradi gestuurd maar nooit geen antwoord op gehad :-(
Nina_rex schreef:Hier goede ervaringen met Horseware, waarbij Rambo wel echt betere kwaliteit is dan Amigo (tussen Rhino en Rambo merken we dan weer weinig verschil), maar dat merk je dan ook in je portemonnee natuurlijk.
Hier ook verrassend goede ervaringen met de Kerbl dekens (via Agradi), die kosten echt maar heel weinig en doen het zeker zo goed als de Amigo! Pasvorm is ook vergelijkbaar dus heel goed. We hebben de gevoerde versies ook 's winters gebruikt, erg fijn, had ik niet verwacht voor dat geld.
Wij plakken in 0-grams dekens trouwens wel altijd een fleeceje (gewoon zo'n goedkope fleece plaid van Blokker ofzo, erin plakken met Bison textiellijm). Want 0-grams zonder fleece wordt snel klam en is eigenlijk alleen geschikt tegen regen en wind als het vrij warm is. Zodra het fris wordt doet zo'n deken niks meer voor de warmte, en lijken ze er zelfs kouder onder te worden.
xAnnouk schreef:ik houd niet van halve halzen, daar kan het altijd zo makkelijk in regenen voor mijn gevoel.