Fold 'n roll

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Fold 'n roll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 01:34

Hoihoi,

Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met de Fold 'n roll? Lijkt me een heel handig ding voor op keuringen en wedstrijden. Maar is hij echt zo handig als hij er uit ziet? Of krijg je hem over gras niet meer vooruit?

Afbeelding

Bedankt alvast! :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:37

Ik zie eigenlijk het nut er niet van in. Of laat ons zeggen het extra nut boven een gewone groomingtas. Echt borstelen en schoonmaken doe je toch op stal? Op wedstrijdterrein zelf is het toch nog vlug de harde borstel erover, de glansdoek, misschien nog wat antiklit in de staart, maar echt niet dat ik uitgebreid ga borstelen.
Opzadelen gebeurt aan de trailer of vrachtwagen en dan liggen je spullen (zadel, hoofdstel, dekje,...) hoogstens vijf meter van je verwijderd.

Kortom, ik zie het nut niet van al je spul (op de foto zie ik ook spul dat ik echt niet meer gebruik op de wedstrijdlocatie zelf) in dit wagentje te laden en vijf meter verder naar je paard te rijden.

Maar goed, ieder product heeft zijn klanten, dus er zullen er vast wel zijn voor wie dit uitermate handig is.

ingvdh

Re: Fold 'n roll

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:30

De wieltjes die eronder zitten zijn niet zo groot, in een hobbel weiland dat een beetje nat en blubberig is zal je daar weinig plezier aan beleven denk ik. Zeker als het wat zwaarder beladen is. De afmeting is maar 35x35x40, veel kan er dus niet in, dan kan je beter zo'n poetstas kopen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 17:42

De spullen die er op de foto inzitten vind ik ook overdreven hoor :Y) Maar hij hoeft ook niet helemaal volgepropt te zitten, voor hij handig word. Vooral op keuringen sta je vaak best een poos met je pony bij de ring en dan is het wel fijn om wat spullen mee te nemen. Ook wat te drinken voor mezelf bijvoorbeeld.

Ik zou dus alles in een tas kunnen stoppen, maar ik heb iets nodig op wieltjes :)

Daphne__

Re: Fold 'n roll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 13:52

Ik heb hem sinds gisteren. Heb hem bijna gevuld voor stamboekopname's en vrijspringen van volgende week. Zelf ben ik er wel tevreden over. Hij is heel licht en rolt soepel. Door de hoes heb je veel verschillende vakjes.

Normaal heb ik de keuringsspullen in een gewoon krat liggen in de auto. Poetsspullen ed. die mee gaan naar de ring kunnen nu mooi in de bak. Het ziet er ook netjes en overzichtelijk uit.