Ik heb 2 shethengsten en ik kan vlakbij mijn huis een stukje weiland huren. Mijn vraag is alleen hoe doen jullie dat met je spullen? je kast,evt je karretje. Mag je op zo'n stukje een schuurtje zetten,hoe gaat dat?(de man in kwestie zei alleen dat je er niks mag bouwen.
Als je alleen een weide hebt lukt het wellicht niet een vergunning te krijgen voor het plaatsen van een stal of iets waar je je spullen in kan doen dit zul je dus telkens mee moeten nemen wil je niet het risico lopen dat het meegenomen wordt.
Is een niet een naastgelegen boer of woning waar je iets neer kan zetten?
Ik heb een oude schaftkeet op mijn land staan, die is afsluitbaar en daar liggen mijn spullen. Alles van waarde ligt overigens gewoon lekker thuis.
ik vind eigen land ideaal, lekker zelf bepalen of ze op het land lopen (ik heb ook een paddock en uitloop) nooit gedoe omdat ze niet buiten kunnen ofzo. Het is wel een verantwoordelijkheid maar dat heb ik er zeker voor over.
Serena_Milco
Geplaatst: 19-04-14 20:22
Ik zou het bij die mensen vragen, van en naar huis meenemen is zoon gedoe, vooral met slecht weer..
prinero
Geplaatst: 21-04-14 16:55
Je zou ook een grote afsluitbare kist bij het land kunnen neerzetten voor spullen die weinig waarde hebben en die je dagelijks nodig hebt (halsters, borstels, krachtvoer etc). Dan kun je eventueel zadel/hoofdstel en dat soort dingen mee naar huis nemen en alleen meenemen als je deze nodig hebt