Wie heeft er ervaring met Hayster Healthy Herbs?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Babs80

Wie heeft er ervaring met Hayster Healthy Herbs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 22:07

Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met natuurlijk voer Hayster Healthy Herbs en wat is jouw ervaring?

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 07:19

Ik heb er ervaring mee. De brokken bevielen aardig goed alleen vond ik ze erg zacht, ze vallen snel uit elkaar en het voer wordt zo snel een soort papje. Juist harde brokken en ruw hooi zijn goed voor de tanden, dus dat vond ik wel een nadeel.
Daarnaast zitten er heel veel kruiden in die voor mij niet echt van toepassing zijn. De helft van de kruiden doet in principe niks extra's.
Ook blijven de brokken niet enorm lang goed omdat ze zo natuurlijk mogelijk zijn. In een afgesloten bak gaat het wel maar als er vocht bij is gekomen gaan ze vrij snel schimmelen.

Ik voer nu de havens basisbrok en dat bevalt mij persoonlijk beter. Hardere brokken, met voldoende vitamines en mineralen en ook op natuurlijke basis. Perfecte aanvulling naast goed hooi en gras.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:05

Aangezien er al een topic over Healthy Herbs is, vond ik het onnodig een nieuwe te openen...

Hebben er inmiddels meer mensen ervaring mee? Is de samenstelling ergens bekend?

pipo

Re: Wie heeft er ervaring met Hayster Healthy Herbs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:11

ik ben benieuwd, Ik ken ze niet maar ga morgen eens zoeken. Brokken die niet zo lang houdbaar zijn kan je het best in porties in de vriezer bewaren. Doe ik ook met papegaaien brokjes. ;)