Stalling eiland tholen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

justxanna

Stalling eiland tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 16:26

Hallo,

Binnenkort ga ik verhuizen naar een ander dorp.
Graag wil ik me paardje altijd zo dichtbij mogelijk hebben en houden. Hij staat dan ongeveer 15 a 20 min van me vandaan wat ik te ver vindt (ook qua benzine :') )
Ik ben opzoek iets rondom oud -vossemeer, daar kwam ik manege in oud-vossemeer tegen. daar hebben ze openingstijden wat ik wel snap maar zondag zijn ze bv dicht?!
Iemand ervaringen daarmee? ik ben zelf eigenlijk geen voorstander van een manege waar me paard kan staan, simpel weg; te veel mensen en wil niet dat ze van alles en nog wat met me paard gaan doen.
wat misschien een beetje raar klinkt maar heb zelf op een manege een bijbaan gehad dus weet er wel wat vanaf.
hij staat nu op een prachtige plek bij gewoon mensen die teveel grond hebben, gewoon IDEAAL. dus voordat ik een beslissing maak wil ik hem hetzelfde kunnen geven als die nu heeft. en anders blijf hij maar staan :')

ik hoor het wel! is niet met spoed, is gewoon een vraag naar informatie :D

Alexandra_

Re: Stalling eiland tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 16:28

Waarschijnlijk is de manege zelf zondag's dicht. en niet voor pension klanten.

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:28

Wss is dit manege vosmaer... heb daar gereden en stage gelopen. Volgens mij was het op een zondag tot een bepaalde tijd geopend voor de pensionklanten. Maar of dit veranderd is zou je zelf even moeten navragen.

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:37

Hier in de buurt heb je meerdere pension stallen. Ik zelf sta samen met mijn zussen bij breure. Dan heb je bijvh herweg en doezelaar op sint Maartensdijk. Je hebt op stsvenisse dacht ik een moerland die het doet. Sint annaland bij van schild. Manege vosmeer zou ik jou niet doen. Zondag idd beperkt tot niet open voor pension klanten. Je hebt in nieuwe vossemeer huismans Zitten en bij tholen nog bouwman. Hopelijk heb je wat aan de namen.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:43

Op de manege kun je op zondag ook terecht als pensionklant. Verder zijn er in de kromme dreef nog een aantal boeren waar paarden gestalt bij kunnen, meer adresjes heb ik ook nog wel voor je