Is dat hier mensen overkomen?
Ik ga hier niet in detail treden, maar misschien moet ik een andere eigenaar voor Kore gaan zoeken..
Het wil gewoon niet lukken om alles elke maand rond te krijgen.Het lijkt me echt verschrikkelijk! Daarom ga ik eerst andere opties bekijken... Een vriendin zou haar al 1 dag per week bijrijden en bijbetalen, maar het komt er momenteel niet echt van. Misschien moet ik dus iemand zoeken die echt drie dagen per week rijdt, en ook de helft meebetaalt. Maarja, die persoon heb ik nog niet gevonden, en eerlijk gezegd ben ik daar ook heel Pietje Precies in. Kore is een apart geval, en die moet op een speciale manier gereden worden. Nu gaat het net een beetje de goede kant op, en t zou zonde zijn als een bijrijder dat gaat verknallen. Nog een optie is een goedkopere stal. Ik ken er een, maar daar kan je niet binnen rijden, en de buitenbak is zeer slechte kwaliteit. Wel is het bos er, heb er al een jaartje gestaan.
Laatste optie is op zaterdag ook gaan werken. Ik werk al 40 uur, en ben altijd erg blij als het weekend is. Nog een dag werken valt me erg zwaar, maar is er een andere optie??
Help!
(want daar komt het dan op neer)

En een sponsor/verzorgster: mijn moeder.