Ik heb pas nieuwe sporen gekregen!
Schrok ik even van de prijs seg!
Het zijn er dan wel van het bekende merk Sprenger, maar toch,..?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Schrok ik even van de prijs seg!
Het zijn er dan wel van het bekende merk Sprenger, maar toch,..?
Carlaa"]
[quote="Chantal schreef:Op sprenger heb je 25 jaar garantie

Ik zal eens kijken of ik de verpakking nog heb. In een divozacatalogus van een jaar of wat geleden stond ook 125 jaar.Chantal schreef:Op sprenger heb je 25 jaar garantie
Want ouder dan 125 zal ik niet worden denk ik! najah, wie weet, je moet maar juist de persoon zijn die op nuljarige leeftijd zporen krijgt, en ze net op z'n 125e verjaardag breekt
) BlanCarla"]
Want ouder dan 125 zal ik niet worden denk ik! najah, wie weet, je moet maar juist de persoon zijn die op nuljarige leeftijd zporen krijgt, en ze net op z'n 125e verjaardag breekt
)Chantal"]
[quote="BlanCarla"][quote="Chantal schreef:Op sprenger heb je 25 jaar garantie
)Chantal"]
[quote="BlanCarla"][quote="Chantal schreef:Op sprenger heb je 25 jaar garantie
)
Als je er ik weet niet wat mee hebt gedaan, dan zal dat niet gaan denk ik,...weet het eigenlijk ook niet
BlanCarla"]
[quote="Chantal"][quote="BlanCarla"]
Als je er ik weet niet wat mee hebt gedaan, dan zal dat niet gaan denk ik,...weet het eigenlijk ook niet