Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ipsilonka schreef:[ Afbeelding ]
Zo ongeveer 23 x 44. De sloot ernaast is mijn eb en vloed systeem hihi. Ik hou hem goed nat en vlak omdat ik er in menHoutwerk komt bij Van de Reep omheiningen vandaan.
Marije112 schreef:Ipsilonka schreef:[ Afbeelding ]
Zo ongeveer 23 x 44. De sloot ernaast is mijn eb en vloed systeem hihi. Ik hou hem goed nat en vlak omdat ik er in menHoutwerk komt bij Van de Reep omheiningen vandaan.
Is dat bij jou thuis?
Kirrr schreef:Ik volg.
Heb nu 2 hecatere ter beschikking dat nog helemaal ingedeeld moet worden, dus op termijn gaat er ook een mooie piste met goed zand in komen!
Altijd fijn om voorbeelden te zien, want er zijn zoveel opties.
Remark schreef:Ik kom ook even een van de binnenbakken bij mij op stal showen!
Dit is het stukje tekst wat is van de website heb geplukt:
Onze nieuwste binnenmanege heeft een afmeting van 75 bij 35 meter, een van de grootste in Nederland. De bodem heeft een alom geprezen Agterberg GeoFibreMix bodem met uniek eb-en-vloed systeem. Zodoende is deze bak nooit stoffig en is er altijd de juiste vochtigheidsgraad. De bodem is uitermate geschikt voor springen en dressuur door de goede vering. In deze hal hangt 20 meter aan spiegelwand op zowel de lange als de korte zijde.
De foto's zijn ook van de website gejat haha!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alexandra_ schreef:Remark schreef:Ik kom ook even een van de binnenbakken bij mij op stal showen!
Dit is het stukje tekst wat is van de website heb geplukt:
Onze nieuwste binnenmanege heeft een afmeting van 75 bij 35 meter, een van de grootste in Nederland. De bodem heeft een alom geprezen Agterberg GeoFibreMix bodem met uniek eb-en-vloed systeem. Zodoende is deze bak nooit stoffig en is er altijd de juiste vochtigheidsgraad. De bodem is uitermate geschikt voor springen en dressuur door de goede vering. In deze hal hangt 20 meter aan spiegelwand op zowel de lange als de korte zijde.
De foto's zijn ook van de website gejat haha!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hoi wennekers!