), spijkerbroeken, warme trui(en)... en dan wel het liefst betaalbaar... hellup!!! Waar oh waar kan ik eens met hem gaan winkelen voor dit alles? Aangezien hij bijna 2 meter lang en erg breed is heeft hij niet de meest standaard maat...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), spijkerbroeken, warme trui(en)... en dan wel het liefst betaalbaar... hellup!!! Waar oh waar kan ik eens met hem gaan winkelen voor dit alles? Aangezien hij bijna 2 meter lang en erg breed is heeft hij niet de meest standaard maat...

Ik draag zelf werkschoenen, dus met stalen neus, die heb je in verschillende soorten, grote zware, maar ook kleinere smallere. Maat 46 en 47 kan je met wat speuren wel bij de Boerenbond (ook wel Welkoop) vinden. En desnoods zijn ze ook op maat te maken, die werkschoenen
*Ja, ik heb ook een kennis/vriend van ongeveer zijn formaat, is net nog wat langer, en grotere voeten... mt 52 dacht ik
* Karin schreef:Yup: Welkoop, ACM (?), Landleven, dat soort agrarische winkels vind je overal wel. En daar hebben ze zeker kleding die tegen een stootje kan, tot in hele grote maten.
en weet ze dus ook niet te vinden...
.. Maar de agradi website is iig vast een hele goede, daar staan iig XXXL jassen en truien op en een hele variatie aan werkschoenen...