Hallo Bokkers,
Mijn tinker ruin blijft de hele dag door eten! Het gras op de weiland is nu erg kort en mijn ruin eet nu ook veel zand mee. nu staat hij weer op de zwk en dat gaat de goede kant op , omdat zijn mesthopen niet meer zo erg dun zijn . Gelukkig heeft hij geen vuile sta. Inder t meer.
De zwk duurt nog 2.5 week voor mijn ruin en daarna elke maand 7 dagen . Als het gras nog kort blijft staan is de kans weer groot dat mijn ruin of steeds te veel zand mee eet. De zomer van '13 stond het graaf erg kort en er was niet veel gras. Dus ik denk dat er deze zomer ook niet veel gras veel staat en dat het ook kort is.
ik wil voorkomen dat mijn ruin te veel zand mee eet , zit er aan te denken dat ik mijn ruin een gras masker aan wil geven.
Zo ben ik ook op google aan het kijken en kwam daar bij de greenQuard grasmasker. Deze zijn wel duur in aanschaf en wil er ook een halster van hun bij hebben .
wie heeft ervaring met grenquard grasmasker en GQ halster? en als mijn ruin een grasmakser om heeft , eet hij dan ook minder zand ?