Ik zoek de juiste oplossing!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

landvrouw

Ik zoek de juiste oplossing!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 15:29

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, vind het beetje moeilijk om te bepalen.

In 2001 ben ik vrijwilliger geworden op een manege. Ik werkte hier 1 keer per week en was vanaf het begin af aan gek op het grootste paard van stal. Ik kon binnen de kortste keren alles met hem. Hij was mijn maatje!
Na 11 jaar 10-15 uur per week vrijwilligerswerk gedaan te hebben ben ik verhuisd naar de andere kant van het land en lukte het me niet meer om dit te combineren. (om even een heel lang verhaal heel kort te maken). Op mijn laatste dag heb ik gesprek gehad met de eigenaar dat als mijn maatje ooit weg moest, heel erg ziek werd of wat dan ook, dat ze mij moesten benaderen. Ik zou er alles aan doen om hem te houden.

Nu kreeg ik vandaag een telefoontje dat het moment daar is, ze willen hem laten inslapen na een kreupelheid van 7-8 weken.

Ik ben het hier niet mee eens, dus ik wil uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn. Of ik hem ergens kan houden, maar hier heb ik hulp bij nodig.

Is er iemand die een idee heeft, een plek heeft een oplossing of mij gewoon een richting op kan sturen dan hoor ik dat heel graag! Ik heb heel veel over voor dit beest!
Ik hoor graag jullie ideëen.

Alvast bedankt!

DubbelFun

Re: Ik zoek de juiste oplossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:25

Als je Orfa van 23 bedoeld dan moet je denk ik niet al te veel meer verwachten.

Je kunt vragen welke onderzoeken hij allemaal al gehad heeft, of er foto's gemaakt zijn (en of je die mag hebben).
Hiermee zou je bij een DA uit je buurt een second opinion kunnen vragen en doorspreken wat de mogelijkheden zijn met de bijkomende kosten en de levensverwachting.

Je woont iig niet in een hele dure buurt qua simpele stalling.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:02