Ik zoek al heel lang een verzorgpony.
Maar heb nog niets gevonden, ik ben 11 jaar beetje jong maar als ik wat vind is er altijd wat waardoor het niet doorgaat.
Het lijkt net dat ik door mailen op de manier hoe ik mail slecht overkom.
Ik heb hier ook wat gevonden (brendageene) ze zei dat ze al iemand had maar had gevraagd of ik af en toe mag komen.
Ik weet dat ze online is maar krijg geen antwoord.
Alsof ik een slechte beivloed heb.
Weet iemand misschien wat het kan zijn.
Want misschien vind ik dan wat sneller een verzorgpony.
~XXX~ Astrid

. Maar je moet de moed niet opgeven hoor, kijk maar naar mij, na twee jaar lang zoeken heb sinds deze week eindelijk een verzorgpaard
. Ik was de moed dus al een beetje aan het opgeven en ineens kreeg ik een mailtje op een advertentie die ik twee maanden geleden op marktplaats had gezet. Ze zijn er dus wel, alleen moet je er ook wel een beetje reistijd voor over hebben, nu doe ik er bijv. met de fiets een uur over om er te komen, vandaar dat ik nu een brommer ga kopen, voor jou natuurlijk geen optie maar misschien als je je ouders heel lief aankijkt dat ze je willen brengen. Zij zullen heus wel zien dat je echt graag wilt dus misschien zit de kans erin dat ze je wel willen brengen
(indien die er zijn
),..? ga dan naar de eigenaar op zoek, en vraag het ze gewoon eens op een beleefde manier? Een nee
heb je, een ja
kan je krijgen