Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celine_Famke schreef:hahah elke keer weer moet ik lachen, dat jullie het getten noemen.. Zo'n raar woord (voor mij)! haha :p
Maar, dat is echt belachelijk.. Het is helemaal niet goed voor een paard om constant op de weide peesbeschermers om te hebben! Het wordt daar hartstikke warm onder en dat zorgt ervoor dat je paard sneller peesblessure's kan krijgen. Als mijn paard het zou moeten, zou ik direct weg zijn bij die stal. Gekker kan het niet worden. Betaald hij ook dierenarts kosten?!
Echter de eerste keer de wei op kan ik het nog begrijpen. Bedoelt hij dat niet? Dat ze allemaal de eerste keer dat ze de weide op gaan peesbeschermers om moeten? Want altijd peesbeschermers om op de weide zorgt voor meer problemen dan gewoon 'naakt'..
eilleen333 schreef:Mijn stalbaas kan mij niets, maar dan ook helemaal niets verplichten mbt mijn paard. Ik laat geen halster om in de wei (maar de mijne wordt dan ook niet binnengehaald). Ik doe een deken op of af wanneer ik dat zelf wil, en mijn paard staat met graaskorf. Vaak ergert hij zich daar wel kapot aan, maar dat is lekker zijn probleem.
Of ik mijn paard nu met of zonder deken, peeskappen, halster, graaskorf of hoelarokje in de wei wil zetten, dat bepaal ik zelf!
Merry98 schreef:daniellet25 schreef:dat slaat nergens op!
alleen maar kans op meer blessures, maar dat is al gezegt dus hoef ik ook niet uit te leggen
Als je goed leest zie je dat ik zeg dat ik t zeer onnodig vind om bescherming op te doen.toen deed ik t omdat t een duur paard was en t voor me gevoel beter was.