Stalling voor mijn vriendin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxSchimmiexx

Stalling voor mijn vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 22:02

hallo,
Deze topic is voor mijn vriendin omdat waar ze haar paard heeft staan zich niet thuis en fijn voelt. Dat komt omdat ze daar alleen maar kapot moet werken en dan heb ik het over dat ze daar 7 of 8 uur lang is van de dag en dat ze maar 1,5 uur aan haar paard kan besteden en daar kan ze gewoon niet meer tegen. Ze is al een beetje naar iets anders opzoek maar ze heeft nog niets gevonden. Weten jullie iets in de omgeving van Eindhoven een klein stalletje waar je op zich best goedkoop kan staan want nu betaald ze rond de 100 euro. Dus rond die plaats als het kan. Dus weten jullie iets een stal waar ook hindernissen staan en misschien een binnenbak of zo. Ze woont ergens in woensel dus als het daar ergens in de buurt is zou het het fijnste zijn. Alsjeblieft help !! ik wil mijn vriendin echt super graag helpen dat zij ook gewoon haar paard de aandacht kan geven die haar paard verdient en dat ze het ook gewoon gezellig heeft.

Groetjes xxSchimmiexx

pluisje88

Re: Stalling voor mijn vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:05

Ik geef je weinig kans op een stalling, eventueel met binnenbrak en of hindernissen voor dat bedrag.
Ze kan op de bokt markt kijken of op marktplaats naar stallingen in de buurt...

xxSchimmiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 22:09

pluisje88 schreef:
Ik geef je weinig kans op een stalling, eventueel met binnenbrak en of hindernissen voor dat bedrag.
Ze kan op de bokt markt kijken of op marktplaats naar stallingen in de buurt...

Oke dankjewel zal is kiijken.

Groetjes xxSchimmiexx

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 18:24

Ik denk ook dat ze het beste even rond kan gaan vragen in de omgeving voor stalling. Maar voor 100 euro in de maand met binnenbak enz zal zeker niet lukken.. :n .
Wel lief dat je haar helpt zoeken.

xxSchimmiexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 18:26

Aukelizzy schreef:
Ik denk ook dat ze het beste even rond kan gaan vragen in de omgeving voor stalling. Maar voor 100 euro in de maand met binnenbak enz zal zeker niet lukken.. :n .
Wel lief dat je haar helpt zoeken.

bedankt. Ja ik vind het gewoon echt vervelend voor haar dat ze steeds met tegenzin naar de paard gaat want ik weet zeker dat ze wel super graag naar haar paard gaat alleen die manier hoe die mensen het daar doen is gewoon niet leuk.

groetjes xxSchimmiexx

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 18:40

Is het niet zo dat zij maar 100euro betaald, omdat zij klusjes doet? Of is 100euro vaste prijs en is ze verplicht zoveel klusjes te doen (net als de andere stalgenoten neem ik dan aan)

Libbylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 18:49

Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven en heb mijn paard ook hier gestald. Er zijn wel verschillende boeren rondom Nuenen etc. waar je rond kunt vragen.
Voor een stal met binnenbak betaal je minimaal 250 verwacht ik... Succes!

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:24

xSCWx schreef:
Is het niet zo dat zij maar 100euro betaald, omdat zij klusjes doet? Of is 100euro vaste prijs en is ze verplicht zoveel klusjes te doen (net als de andere stalgenoten neem ik dan aan)

Ik denk het eerste :) maar ben ook benieuwd hierna !

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:55

Je topic staat op het verkeerde forum. Je vriendin kan zelf een account aanmaken en een topic openen op Ervaringen en Diensten [ED].
Hier een slotje.