Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polly schreef:Ik heb altijd alles bij elkaar gehad en eigenlijk nooit problemen gehad. Het allerbelangrijkste is dat ze de ruimte hebben om elkaar uit de weg te gaan. Dus niet met tig op een postzegel...
annibel schreef:Alleen ik niet! Haha, ik zou m samen met 1 ander rustig paard zetten maar ze eerst aan elkaar laten wennen met een draadje ertussen. Bij mijn paard is het echt heel erg fout gegaan al een paar keer, zie m'n vorige reactie..
annibel schreef:Oh dat is wel lastig. Ik denk dan toch dat ik hem alleen zou laten staan, als het al een keer fout is gegaan..
annibel schreef:Dat kan je ook doen!En wie weet gaat het wel hartstikke goed, dat zou heel fijn zijn!!
Succes, en laat je weten hoe het ging?
Shenavallie schreef:Men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest. Je (onbewuste) angst straal je ook uit naar je paard, waardoor die dit gaat spiegelen en je een "zie je wel" situatie ontwikkelt. Probeer je angst opzij te zetten en vooral te blijven denken dat je paard lekker paard mag zijn. Je zult zien dat het dan 100% meevalt!