Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milord schreef:Ik heb niet die. Ik ben creatief geweest en heb bij de Action een aanhangwagennet van 8 euro gekocht en een touw van10 meter voor 1 euro. Netje dubbel gevouwen en touw erdoorheen geregen aan de zijkanten. Tadaaa: Hooinet voor nog geen 10 euro. Voordeel hiervan is dat er een elastiek langs de zijkanten loopt dat je gewoon strak genoeg kan zetten. Hierdoor hoef je het aan de bovenkant niet meer vast te zetten en kan je gewoon openhouden, hooi er in en weer loslaten.
Ninx schreef:Is er iemand die hem gebruikt in een kist of palletbox? Zo zou ik hem namelijk willen gebruiken.
HorseTopShop schreef:Ninx schreef:Is er iemand die hem gebruikt in een kist of palletbox? Zo zou ik hem namelijk willen gebruiken.
Ja ik. Heb er nu 3.
Ik vind EJ alleen wel belachelijk duur. Ik heb precies dezelfde, maar dan goedkoper.
Hij is heel makkelijk te vullen. De bovenkant sluit je d.m.v. draadjes die je vast knoopt.
Brainless schreef:Milord schreef:Ik heb niet die. Ik ben creatief geweest en heb bij de Action een aanhangwagennet van 8 euro gekocht en een touw van10 meter voor 1 euro. Netje dubbel gevouwen en touw erdoorheen geregen aan de zijkanten. Tadaaa: Hooinet voor nog geen 10 euro. Voordeel hiervan is dat er een elastiek langs de zijkanten loopt dat je gewoon strak genoeg kan zetten. Hierdoor hoef je het aan de bovenkant niet meer vast te zetten en kan je gewoon openhouden, hooi er in en weer loslaten.
Helaas voor mijn Fjord zijn de mazen dan veel te groot en eet dan nog sneller dan als zij via de grond moet eten.
Ze heeft dan 2 plakken hooi binnen 45 minuten op...
Met 3x3cm doet ze daar 4 a 5 uur over.
Brainless schreef:HorseTopShop schreef:
Ja ik. Heb er nu 3.
Ik vind EJ alleen wel belachelijk duur. Ik heb precies dezelfde, maar dan goedkoper.
Hij is heel makkelijk te vullen. De bovenkant sluit je d.m.v. draadjes die je vast knoopt.
Hij is wel extra groot.
Ik heb er 1 van 90x60 cm en deze was 12 euro.