Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
baszo17 schreef:qua diensten vind ik niet dat je teveel betaald.
Wel is zo te horen de staat van alle spullen niet goed, hiermee bedoel ik een natte buitenbak en paddock
ook het bak slepen met de hand... -.- dat je hier aan begint hahahah XD
ik persoonlijk zou op basis daar van een andere stalling zoeken...
Kirsha schreef:Hoe bedoel je precies 'met wat we zelf moeten doen'? Zoals ik het lees wordt alles voor je gedaan, binnen- en buitenzetten, uitmesten, voeren... Ik betaal hier in Friesland hetzelfde voor ongeveer dezelfde stal, alleen dan zonder paddock en met langer buitenkomen in de winter. In verhouding betaal ik hier ook 'te veel', maar dat neem ik voor lief. Welke regio is het? Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen of je het te veel vindt of niet.
ponyparadijs schreef:Het is een beetje afhankelijk van waar de stalling zich bevind.
Hier in de omgeving van amsterdam zou ik mijn handen dicht knijpen voor deze stalling voor deze prijs
tinkahhh schreef:Kirsha schreef:Hoe bedoel je precies 'met wat we zelf moeten doen'? Zoals ik het lees wordt alles voor je gedaan, binnen- en buitenzetten, uitmesten, voeren... Ik betaal hier in Friesland hetzelfde voor ongeveer dezelfde stal, alleen dan zonder paddock en met langer buitenkomen in de winter. In verhouding betaal ik hier ook 'te veel', maar dat neem ik voor lief. Welke regio is het? Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen of je het te veel vindt of niet.
ook friesland...waar sta je ongveer als ik vragen mag? ik heb het over de bak slepen en het buiten zetten van de paarden...opzich niet een probleem hoor alleen dacht ik dat ik all in stond