Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:Lantaarnpalen zijn prima te vervoeren
Wij hebben er vorig jaar twee opgehaald, en hebben ze gewoon met een haakse slijper in enkele stukken gezaagd. Naar huis gebracht, en weer netjes aan elkaar gelast. Was in een uurtje klaar
Ik raad die ook aan mbt eventuele overlast van je buren. Van die bouwlamp achtige lampen zijn zo ontzettend fel, daar ga je geen vrienden mee maken in de buurt als er huizen dichtbij staan.
liberia schreef:Bij ons op een lange zijde van 60 meter drie lantaarnpalen neergezet. Bocht met lamp is eraf geslepen. Aan de palen hebben we gasontladingslampen (aangeschaft bij Van Leth licht en lucht) gehangen. Ruim voldoende licht. Om te voorkomen dat ze overlast veroorzaken bij je buurman, zou ik ze aan de zijde van je buurman ophangen (lampen schijnen dan van hun af).
myk_en_shant schreef:Officieel zijn bouwlampen niet bedoelt om dag en nacht buiten te hebben en zijn ook niet echt vocht / waterdicht.
Ik heb ook bouwlampen hangen, maar wil ze één dezer dagen vervangen voor goede kwaliteit ledlampen. Deze vreten veel minder stroom.