Oplossing gezocht tussenwand stal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Estera

Oplossing gezocht tussenwand stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 20:08

Vanwege een heleboel redenen ga ik mijn stal ombouwen. Dit betekent dat mijn huidige opslagruimte de stal gaat worden en de huidige stal mijn opslagruimte. Kleine pony's blijken in zoveel opzichten zo veel makkelijker te zijn, want mijn grote kan echt overal bij |o .

Op deze foto zie je mijn huidige opslag en zo wordt dus alles wat rechts aan de haakjes hangen gejat en mee naar buiten genomen en alles wat op de rechterkast staat ook. Allemaal geen issue, dat los ik wel op, maar omdat de boel omgebouwd gaat worden en het hooi in de huidige stal tegen de zijwand/achterwand opgestapeld gaat worden, moet de tussenwand 'dicht' gemaakt worden. Ik wil geen dichte platen, inval van licht wil ik behouden. Heb al zitten denken aan betongaas (kleine maas), maar misschien hebben mensen hier nog andere ideeën? Hoogte 93 cm x Breedte 195 cm.

Afbeelding

Ibbel

Re: Oplossing gezocht tussenwand stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:36

Waarom zou je de boel verhuizen? Als je nu de ruimte tussen spant en wand dichtmaakt met betongaas kan je pony toch ook nergens bij?

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 21:51

Ik wil de boel omdraaien vanwege vele redenen. Nu heb ik het probleem van halsters jatten ook, maar dat is geen issue. Als de boel omgedraaid is wordt het wel een probleem, omdat het hooi dan in de hoek aan de kant de van stal opgestapeld moet worden. En dat is wel heel lekker smullen natuurlijk als ik niet iets verzin om de tussenwand te sluiten :+ .

Betongaas moet lukken, maar vroeg me af of er nog andere mogelijkheden zijn. Heb ook al aan plexiglas gedacht. Is het namelijk ook dicht, maar behoud je de open setting.