Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Hele dagen buiten in de modder zonder mogelijkheid om ergens droog te gaan staan / liggen vind ik persoonlijk echt niet kunnen
Anoeska27 schreef:En toch kan ik me voorstellen dat mensen die bij mij langsrijden hetzelfde denken. Want die zien alleen de wei en niet de paddock en zien ook vanaf de weg de hoeveelheden ruwvoer niet die voor hun klaar ligt.
Maartje1990 schreef:Liljebo: Paarden zoeken van nature de beschutting niet op. Paarden zijn echter ook gewoonte dieren, dus zullen dan wellicht behoefte hebben aan de stal omdat daar het voer etc. is. Maar om mijn paarden nogmaals als voorbeeld te geven. Die verkiezen echt de stal niet. Mijn vorige paard stond ook altijd buiten, lag ook altijd buiten. Nooit binnen. Heb ik dan van die hele rare paarden??Lijkt me niet nee.
liljebo schreef:Hier is het niet toegestaan om een paard in de koude maanden 24/7 buiten te hebben staan zonder dat het een schuilstal (die aan bepaalde afmetingen en eisen moet voldoen) ter beschikking heeft en die regeling is gebaseerd op onderzoek mbt welzijn van paarden-