kan je ook niet bij zoekprogramma's als welke.nl of pinterest wat vinden, daar staat vanalles op, ook doe het zelf dingen, misschien staat dit er ook bij. of zoek een afbeelding van een dekenrek, en vraag of iemand je erbij kan helpen
Ik heb van hout zelf iets gemaakt. Gewoon een horizontale lat en dan schuin naar beneden. Werkte prima. Heb het inmiddels weggegooit ik laat nu de dekens die ze niet nodig zijn gelijk uitwassen bij de welkoop en dan leg ik ze op zolder. Als je zelf iets van hout wilt maken zorg dan wel dat het goed splintervrij is.
Je kan het met touw en pvcpijp maken Of met touw en latjes
Sascho
Geplaatst: 23-01-14 01:08
Ik heb een stalen pijp tussen het plafond en de vloer, om die stalen pijp heb ik stukken dikke pijp met daar haaks pijpjes op gelast, zo kan ik alles rond draaien en kan ik wel een stuk of 10 dekens kwijt... hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
wij hebben iets heel handigs! we hebben gewoon een houten balk aan 2 steunen aan de muur gehangen. ik kan het niet precies uitleggen. maar als je wil kan ik wel een foto voor je maken? de balk is zegmaar gewoon een lange springbalk/weidepaal die we hadden liggen en mooi geschuurd hebben.
Wij hadden zelf iets gemaakt van bezemstelen. Bezemsteel op gewenste maat gezaagd, aan allebei de kanten een ketting, dan weer bezemsteel, weer ketting enz... Het idee van een soort touwladder, zeg maar. Werkte hier prima voor zadeldekjes, bandages en onze fleece dekens hingen er ook vaak op te drogen.
Ja zoiets heb ik ook voor mijn dekjes maarwil mijn dekens echt laten hangen.
Maar bedankt
Roverrr
Geplaatst: 23-01-14 20:16
Bij de Ikea heb je van die handdoekhangers, zien er exact het zelfde uit als een ''oficiele'' dekenhanger maar kost maar een tientje!
mirgino
Geplaatst: 23-01-14 20:17
ik heb een dekenrek te koop voor 50 euro er kunnen 5 dekens op hangen. bij interesse een pb
mzara
Geplaatst: 23-01-14 22:56
foto van het rekje (ik weet niet wat het is. ons pap kwam ermee aan)
en hier met alle zooi erop
zoals je ziet kun je makkelijk een deken uithangen. je kunt hem natuurlijk ook korter maken. ik heb deken dekens die ik regelmatig gebruik daar links hangen. en die ik elke dag op heb hang ik uit, of als er een nat is. die ik niet of weinig gebruik heb ik in een kast erlangs liggen anders komen er muizen in.