Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moOby schreef:Ik ga met mijn nieuwe paardje op een pensionstal staan. Het is een fries van 1.70 meter.
Ik heb de keuze tussen een grote stal die iets groter is dan 4x4 of een keinere stal van 3x3.
Bij de kleine stal kan hij naar andere paarden kijken .
Bij de grote stal hoort hij oaarden maar ziet hij ze ni. Overdag staan ze als het goed weer is in groep van de ochtend tot de avond op de wei. En als het weer slecht is een paar uurtjes in groep op de wei of de bak.
Wat zouden jullie kiezen?
Wendelina88 schreef:Ik zou op zoek gaan naar een derde optie. Een paard is een kudde dier en heeft zoveel mogelijk sociale contacten nodig. Daarnaast is een paard gebouwd om veel te lopen (om naar voedsel en water zoeken). Lang stilstaan en weinig contact met andere paarden zal op lange of korte termijn tot fysieke en/of psychische problemen leiden.
Wendelina88 schreef:Ik zou op zoek gaan naar een derde optie. Een paard is een kudde dier en heeft zoveel mogelijk sociale contacten nodig. Daarnaast is een paard gebouwd om veel te lopen (om naar voedsel en water zoeken). Lang stilstaan en weinig contact met andere paarden zal op lange of korte termijn tot fysieke en/of psychische problemen leiden.