Nouja, echt een wereldprobleem is het nou ook weer niet... Op onze nieuwe stal heb ik een hele mooie grote kast gekregen, echt heel ruim! Hartstikke fijn natuurlijk. Ik heb zelf 3 zadels, en maar 1 zadelsteun... Nu moeten dus 2 zadels op de grond liggen, en op zich is dit niet zo erg maar het is niet echt bepaald praktisch. Heeft iemand een idee om deze zadels handig op te bergen zonder dat het me kapitalen kost? Ik heb ook niet de beschikking over een boormachine oid... Iemand een idee?
Als je zadelkast zo ruim is, kun je er dan niet nog 2 zadelsteunen bijhangen? Of desnoods 1 en dan daar twee zadels opleggen?
it_is_me
Geplaatst: 08-01-14 21:51
Zadelsteunen zijn toch niet zo heel duur? En anders loop je de bouwmarkt in en ga je op zoek naar iets wat kan functioneren als zadelsteun. En daar op stal is toch wel aan een boor te komen en anders de buurman ofzo?
Zadelsteun zou in principe wel kunnen, maar moet na de tijd als ik er ooit vertrek de kast weer in oude staat achterlaten hahah.. En ik ben niet bepaald een technisch persoon. Maar als ik niks anders kan vinden probeer ik dat idd te regelen.
Je zou de steunen gwn op kunnen hangen of iemand vragen die ze ophangt en als je vertrekt kunt je de schroeven er weer uit halen .... dan is ie in "oude" staat
Rena100
Geplaatst: 08-01-14 21:55
Zo technisch hoef je niet te zijn om als je ooit weer weg gaat een aantal schroefjes eruit te halen. zou gewoon een boormachine lenen van iemand en een zadelsteun erin hangen. Is echt niet moeilijk hoor....een kind kan de was doen
Wranglerbutt
Geplaatst: 09-01-14 11:12
De meest praktische oplossing (zonder te hoeven boren) is een schraag in de kast zetten. Als dat niet past, dan kan je misschien iets anders als zadelbokje gebruiken, bijvoorbeeld een voertonnetje of opbergbox.
Ik ben niet echt enorm handig maar een zadelsteun in een kast maken kan ik zelfs.. . Dat is echt niet zo moeilijk. Anders kun je misschien hulp aan de staleigenaar vragen als het je echt niet lukt.