Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chanel1985 schreef:Wat ik ga zeggen is misschien cru in sommige hun ogen maar ik heb zelf een oudje van 29 jaar, als ik er niet meer voor kan zorgen hoe het moet, dan laat ik ze inslapen.
Ze heeft een gezegende leeftijd behaald en in de handel terrecht komen verdient ze niet.
Heb het zelf ondervonden dat betrouwbare mensen heel moeilijk te vinden zijn, ze is 2 jaar op adoptie geweest en als een skelet terug gekomen.
Oude pony's die al 15 jaar op dezelfde stal staan zou ik ook niet meer verhuizen
chanel1985 schreef:Wat ik ga zeggen is misschien cru in sommige hun ogen maar ik heb zelf een oudje van 29 jaar, als ik er niet meer voor kan zorgen hoe het moet, dan laat ik ze inslapen.
Ze heeft een gezegende leeftijd behaald en in de handel terrecht komen verdient ze niet.
Heb het zelf ondervonden dat betrouwbare mensen heel moeilijk te vinden zijn, ze is 2 jaar op adoptie geweest en als een skelet terug gekomen.
Oude pony's die al 15 jaar op dezelfde stal staan zou ik ook niet meer verhuizen
Ceriadwen schreef:ik zou ook met de erfgenamen gaan praten. Zo een boerderij is niet van de ene op de andere dag verkocht.
Als die boerderij al langer te koop staat dan is de vriendin van TS gewoon niet al te slim geweest om al niet te gaan zoeken.
Zij is haar baan kwijt geraakt en krijgt WW, dus een inkomen heeft ze dus zal ze een manier moeten vinden om van dat inkomen die twee paarden te onderhouden, wellicht op een plek die wat duurder is, met minder inkomen but so be it. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit een beetje een vreemde situatie vind omdat de vriendin van TS blijkbaar in haar werkende leven ook eigenlijk niet genoeg geld had om twee paarden te houden als het niet heel goedkoop kon, anders had het verschil nu niet zo moeilijk te overbruggen geweest.
Mocht TS echt geen kan op kunnen dan is in mijn ogen inslapen de beste oplossing. Helaas.
IHN schreef:Ze kan overigens ook eens over de grens kijken...DL is sowieso goedkoper qua stalling. Dan ziet ze ze niet zo vaak, maar ze leven iig nog en zijn bij elkaar en kan ze ze terughalen als ze alles op orde heeft.