Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friesiszwart schreef:Ik zou eerst eens berekenen wat de kosten zijn zoals jij die zou hebben en daarbij een x bedrag optellen en dat rekenen voor stalgeld.
nynke_aafke schreef:Zoals er al in het onderwerp staat is mijn vraag aan jullie wat vind je een mooie prijs voor stalling?
Ook zou ik graag willen weten wat je graag op een stal hebt (solarium/weide/stapmolen/eigen kast enzo....)
Wij zij ergens mee bezig en zouden graag wat tips zien waar pension klanten blij van zouden worden.
De stal ligt sowieso aan een bos, heeft een stapmolen , ruime paddocks, weide en een buitenbak.
Ik hoor graag al jullie wensen! En wat je er voor zou willen betalen.
Humphry schreef:Sta in Reeuwijk, gelukkig een eigen stal in het vooruitzicht dus nog even op de kiezen bijten
maar anders had ik al op een andere stal gestaan
Ik heb nu tot m'n beschikking
-Een oud stalletje waarvan de bodem altijd zeiknat is
-Zeiknatte bagger paddocks
-Rijbak waar bij flinke regenval een zwembad word gecreëerd ( verder is die matig )
-Longeerbak welke bij regen super te doen is, bij droogte erg zwaar helaas
-Ruimte om je eigen kast neer te zetten
-Buiten een plekje waar je je paard vast kan zetten en er hangt een tuinslang met
enkel koud water
-Trailer stallen ( tegen x tarief, dacht 7,50 per maand ofzo )
-Je kan je paard buiten/binnen laten zetten ( 2,50 per keer )
Ik betaal 140,- en dit is dus alleen voor de box en het kuilgras ( 3 x daags )
Bodembedekking is voor eigen rekening a 6,- en 7,- per baal
Bix voor eigen rekening en als je dus gebruik wil maken van de overige diensten
komt dat er ook nog eens bij.
Uitgerekend ben ik per maand 210,- kwijt en dan heb ik
dus de stal, bix/voer, bodembedekking en gebruik molen.
Gelukkig onderling met stalgenootjes kunnen regelen dat we elkaars paard buiten zetten
zodat ze alsnog 2 a 3 x daags buiten komen
Je paard komt dus niet buiten niks, mits je dit zelf doet of tegen betaling laat doen
dus dat zou er dan ook nog bijkomen.