Even korte inleiding
: Ik krijg een pony van mijn ouders, maar aangezien zij de stalling hier in de buurt te duur vinden, ben ik opzoek gegaan naar een weiland. Die heb ik nu gevonden voor echt erg weinig geld. Alleen zit ik ermee dat ik geen kast of een plek heb waar ik mijn spullen kan neerzetten, denk aan zadel, hoofdstel, borstels etc. Hoe doen jullie dat? en dan nog een vraagje..: geven jullie je paarden 's ochtends ook voer, zoals hooi, brokken etc. Ik heb gehoord (weet natuurlijk niet of het waar is) dat als je pony een dag niet werkt, dat je dan geen brokken hoeft te geven, is dat waar? En zou het mogelijk zijn om mijn pony gelijk na schooltijd te voeren? (als het sneeuwt natuurlijk wel 's ochtends.)
het zijn veel vragen, maar ik hoop dat Bokt mij verder kan helpen
ps geen opmerkingen over dat ik mijn pony dag en nacht buiten staat, is mijn eigen keus...

nu heb ik gelukkig nog een buitenomheining aan 1 zijde en sloten aan 3 zijdes dus ze bleven binnen het land. Maar als je dat zo aantreft ben je niet blij. Heb vaker in het donker nog alles mogen reparen en vervangen. Dus heb er jaarlijks kosten aan.