Vorige week donderdag is de osteo langs geweest voor mijn paardje. Zijn heiligbeen zat verkeerd en zijn 3e en 4e nekwervels zaten vast, hij is dus goed onder handen genomen geweest

Nu belde mijn moeder gisteren met een vriendin van haar, wiens paard ook gekraakt is geweest. Haar hele linkerkant zat vast en ze had ook iets aan de schoft, maar haar osteo had haar maar 5 dagen van niet draven of galopperen opgegeven.
Persoonlijk begin ik mij nu toch wel af te vragen als 10 dagen niet wat lang is. Ik ben tot nu toe al elke dag met hem gaan stappen en gisteren zijn we zelfs 2 uur op buitenrit geweest, maar toch merk ik dat hij meer en meer gefrustreerd begint te worden.
Morgen is het exact een week geleden dat hij is gekraakt, dus ik vraag me af als het niet genoeg is geweest en ik hem gewoon zou uitlaten. Het is niet echt een type paard dat gek gaat doen op de weide..
Wat vinden jullie hiervan? Heeft hier iemand ervaring mee? Of zou ik toch beter de 10 dagen afwachten?
Edit: even ter verduidelijking voor misverstanden: JA IK MAG RIJDEN

Ik mocht enkel de eerste 3 dagen niet erop, maar erna wel. De osteo heeft me zelfs aangeraden om lange buitenritten te maken, of meerdere keren per dag te gaan stappen. Ze zei dat dit absoluut geen kwaad kon zolang het maar bij stappen blijft.