.We dachten een een paar dagen (2 a 3) naar zee, maar iemand vertelde dat je 's zomers niet over het strand mag rijden. De Veluwe (of een ander mooi gebied
) lijkt ons ook lijkt, maar we weten niet precies waar we moeten zijn voor de mooiste plekjes in Nederland
Misschien dat iemand tips heeft of weet waar we informatie aan kunnen vragen etc. We gaan met een groep van ongeveer 15-25 personen

Alle paarden staan daar in een stand, de pony's ook maar dan meer in 1 grote box met allemaal een touwje richting de muur. Gaat er 1 gaan ze allemaal, dus niet te houden. De meeste paarden hebben een bijzet die d.m.v een touwje zelf gemaakt wordt. Ik heb daar 1(!) borstel gezien die constant in het water liggen, de harde borstel. De begeleiding is niet je van het, wij zijn 2 x geweest. Ook met grote groepen. Ze hielden geen rekening met onze wensen! Er was een langzame groep, die alleen een beetje wilde stappen en draven. Van die man moest en zouden ze in gelop gaan, omdat hij dat wou! Ik zat in de snelle groep, dus wij gingen wel galopperen. Nogmaals was de begeleiding niet erg vriendelijk. Slecht tuig, heb paarden met rugwonden gewoon mee zien gaan met de volgende groep, verplicht cap op(dacht ik). Paarden loop de hele dag(!) 's nachts gaan ze een kaal weitje op. Verschillende uursritten. Ze gaan het hele jaar door naar buiten, ongeacht welke weersomstandigheden.(dat is ook niet zo heel erg, want onder de bomen ben je redelijk beschut.