Ze is nu 5.5 jaar, ik heb haar in februari dit jaar gekocht van een meisje die haar al als veulen had (zei ze). Maargoed, ik die pony gekocht (vosje, nrps type, 1.55 groot, lichtelijk geflipt, okee, heel geflipt, zadelmak maar al 2 jaar werkloos, meidje wilde dr zelf niet op, pony steigerde
) . Meidje was toen nogal over haar toeren, was heel gek met Eldientje, vertelde niet zoveel over dr, had haar aan huis staan (pony stond dus al van jongs af aan ALLEEN!
)Eldien is heel makkelijk met aanpassen in een groep paarden enzo, valt echt op, met mensen wat minder, hoewel ik geen problemen met haar heb, kwestie van opvoeden.
Kom ik dat meidje waar ze van was laatst in de stad tegen, hele tijd staan praten, wordt dus duidelijk dat zij eldien met de fles heeft grootgebracht
Eldien dr vader is een tuiger , mama is een dressuurpaard ---> ongelukje ---> Eldina was born!. Maargoed, de merrie accepteerde eldientje niet als veulen, en toen hebben ze haar met de fles grootgebracht.Kan dat verklaren waarom ze klein is gebleven (paardenouders, eldien is maar 1.55) en haar aparte karaktertrekjes? Zijn er hier nog meer mensen met een 'flessenveulen'?
)