T is alleen wel zo dat ikzelf beter zit op een ander zadel, een tijdje terug paste ik een kieffer op dr, maar die paste haar niet goed, dr ruggegraat werd klemgezet tussen de kussens, maar ik zat er perfect op.
Dat zou dus een reden kunnen zijn, maar het zadel ligt dus verder niet echt zichtbaar verkeerd.
Op stal is ze de laatste tijd ook wat humeuriger (winter-dipje?
) en met buitenritten is ze de laatste maanden veel (irritanter) nerveuzer en kijkeriger geworden, dus ik heb dr voerschema een beetje aangepast (iets minder energierijk) Maar dat heeft nog niet veel effect gehad. Nu denk ik erover om óf een deskundige te laten kijken naar mijn zadel en de ligging, die er écht verstand van heeft of iemand die haar medisch eens wil nakijken. Ik heb toch het gevoel dat het vanuit dr rug komt dat ze ook niet helemaal lekker loopt. Dus een fisio of een kraker oid. Maar eigenlijk wil ik gewoon dat er naar alles in het geheel gekeken word, maar ik zou zo niemand weten die dat doet, deskundig is en ook nog een beetje betaalbaar is. Misschien dat iemand tips heeft of een deskundige op die gebieden kent??