Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Vergeet dat idee, gaat niet werken op deze manier. Je moet de lampen bijna horizontaal laten schijnen; dat geeft enorme verblinding en grote slagschaduwen.
Wil je niet te veel verblind worden, is 250W al te veel, maar wil je zien waar je rijdt, heb je zeker 2000W per stuk nodig (en nee, dit zijn GEEN typefouten!)
Story schreef:Wij hebben in 1 hoek een bouwlamp opgehangen vorige week op 4m hoogte. Ik wordt niet verblind en onze 20x30 bak wordt compleet verlicht.
Onze bouwlamp is wel 750 watt
Maar 2 van 400 watt voldoen ook prima, die hebben ze hier bij de buren hangen.
pearlie schreef:ikke schreef:Vergeet dat idee, gaat niet werken op deze manier. Je moet de lampen bijna horizontaal laten schijnen; dat geeft enorme verblinding en grote slagschaduwen.
Wil je niet te veel verblind worden, is 250W al te veel, maar wil je zien waar je rijdt, heb je zeker 2000W per stuk nodig (en nee, dit zijn GEEN typefouten!)
Geldt dat ook voor led verlichting?
wilma_b schreef:Ik wil graag dit topic omhoogschoppen omdat we nog steeds bezig zijn te bepalen welke verlichting het moet worden.
Heeft iemand info over verlichting van de zijkant, dus aan de bakrand. Wat ik me daarin afvraag is, of de paarden dan niet continu in het licht kijken. Het hangt tenslotte voor hen op ooghoogte. Er is niks over te vinden op google.