bewakingscamera op wei zonder electra

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amy4

bewakingscamera op wei zonder electra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 20:06

Zoals het onderwerp al aangeeft heb ik een uitdaging. Ik heb een stukje wei met schrikdraad op accu. Nu zou ik er ook graag bewakingscamera willen hebben. Zijn er bokkers die bv met behulp van zonnepaneel camerabewaking bij hun wei hebben?
Welke camera's hebben jullie gebruikt?
Hoe zwaar moet het zonnepaneel zijn?
Welke afstand kunnen jullie overbruggen?

Alle informatie is welkom

grt
Amy

fokfanaat

Re: bewakingscamera op wei zonder electra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:37

ben je niet bang dat het gejat wordt?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:43

fokfanaat schreef:

_O-

Daarvoor kan je naast de camera een camera ophangen. Dan kan je het terug zien. Tenzij die ook gejat wordt, maar daar kan je dan ook weer een camera naast hangen, etc.

TS, ik heb helaas geen ervaring, maar ik vraag me af wat je er mee wilt bereiken. Moet het afschrikken of wil je daadwerkelijk beelden kunnen terugkijken en gebruiken? In het eerste geval kan een dummy namelijk ook volstaan.

amy4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 14:34

Snadrem schreef:
fokfanaat schreef:

_O-

Daarvoor kan je naast de camera een camera ophangen. Dan kan je het terug zien. Tenzij die ook gejat wordt, maar daar kan je dan ook weer een camera naast hangen, etc.

TS, ik heb helaas geen ervaring, maar ik vraag me af wat je er mee wilt bereiken. Moet het afschrikken of wil je daadwerkelijk beelden kunnen terugkijken en gebruiken? In het eerste geval kan een dummy namelijk ook volstaan.

Staat goed schrikdraad omheen....... :P

Het doel is mijn paarden observeren, o.a. drachtige merrie. Het weiland ligt net te ver van huis om vanuit het raam te zien wat er gebeurd (of op mijn werk).