Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hierdoor heeft hij erge drukplekken opgelopen aan de voorkant van zijn benen, precies op en onder de plaatsen waar het elastiek zit! Het gevolg is nu dat ik al een week niet aan zijn benen mag zitten, en hij zelfs onder het afspuiten staat te dansen om maar nix op zijn benen te voelen
Hij loopt gelukkig niet kreupel en dat is maar goed ook volgens de dierenarts, want het had nog veel erger kunnen zijn. o.a. onstoken botvlies kunnen ze er van krijgen! Mijn dierenarts raadde dan ook aan om niet meer te rijden met peesbeschermers, maar om op den duur bandages en onderlappen te gaan gebruiken en alleen met buitenrijden of springen beenbeschermers te gebruiken van neopreen met gel vulling. Ik denk dat ik me maar aan dit advies hou want dit Nappie nog een keer aandoen is echt zielig( nogmaals, deze vriendin was er zelf echt van geschrokken en vond het echt erg!, ik neem haar niets kwalijk want het had mij ook kunnen overkomen) Gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem
Moet kunnen toch? Verder heb ik een paar zwarte, dat was het dus ik ben nog niet echt een kleuren freak