Ik heb het er met mijn vader over gehad om in het voorjaar stalling aan te bieden bij ons thuis. We hebben namelijk een stal vrij en mijn paard staat over een maandje alleen. Hij wilt niet dat ik er een gezelschapspaardje bij koop, dus probeer ik het maar op een andere manier.

We wonen op een boerderij, de stal is in principe voor een kleinere pony, maar hij kan ook nog aangepast worden. De stal zelf stelt niet zoveel voor. Het gebouwd van damwandplaten, en met een schoonmaakbeurtje kan het er prima mee door. De paarden kunnen wel altijd naar buiten kijken en contact maken met elkaar. We hebben twee weides tot onze beschikking waar de paarden in kunnen staan en een bak/paddock. Ik durf de precieze afmetingen niet te zeggen. Ik denk dat het ongeveer 15x30 is. Goed te doen voor pony's dus. Er is geen licht bij de bak, dus 's avonds rijden in de winter is niet mogelijk. Voer, hooi en zaagsel zullen voor onze kosten zijn. Ook buiten zetten en mesten vind ik geen probleem om te doen. Uitrijmogelijkheden zijn hier vrijwel niet, tenzij het paard goed verkeersmak is, dan zijn er wel leuke stukken om te rijden. We wonen in de betuwe, misschien schetst dat een beetje een beeld. Veel weiland.

Nou dat was het denk ik wel. Wat zou een redelijk bedrag zijn denken jullie?