Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Wij hebben de wei aan de overkant van ons huis en de zadels liggen nog bij ons binnen en niet in de zadelkasten op stal. Daar hebben we de sloten zelfs van openstaan zodat eventuele inbrekers zien dat er niets te halen valt.
Weides zijn zo'n gemakkelijke doelwitten, ik zou je spullen van waarde ook echt meenemen steeds.
Blondie_ schreef:Thuis is niet zo gemakkelijk, woon midden in de stad dus geen eigen oprit... en in de auto lijkt me ook niet veilig want er zijn nogal wat auto inbraken hier (zelf nog meegemaakt een paar weken geleden)
Waar ik aan zat te denken, zon tuinkussenbox die ik op slot kan doen en vastzet aan de stal?
Of een zadelkast? maar deze zijn weer niet geschikt voor buiten...
Pff weet het niet meer... !
Lynn_Nikita schreef:Niet doen, je bent je zadel zo kwijt, zo`n kist wat je noemt is ontzettend gammel en heb je binnen enkele seconden uit elkaar, zelf een kist maken mets lot lijkt een optie, maar met een breekijzer is ook dat zo open, en als er geen toezicht is, kunnen ze makkelijk hun gang gaan
dan in de auto, ben je in ieder geval verzekerd
Blondie_ schreef:Thuis is niet zo gemakkelijk, woon midden in de stad dus geen eigen oprit... en in de auto lijkt me ook niet veilig want er zijn nogal wat auto inbraken hier (zelf nog meegemaakt een paar weken geleden)
Waar ik aan zat te denken, zon tuinkussenbox die ik op slot kan doen en vastzet aan de stal?
Of een zadelkast? maar deze zijn weer niet geschikt voor buiten...
Pff weet het niet meer... !
Blondie_ schreef:Niet zo makkelijk in de stad wonen en 2 paarden hebben.
ben sowieso al vaak te lui om te rijden, en als ik dan zoveel moeite moet doen om met die zadels te sjouwen telkens dan komt het rijden er helemaal niet meer van denk ik.
Nog meer ideeen altijd welkom natuurlijk!