Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors schreef:Als ik het goed begrijp staan je paarden dan in de winter op een stuk van 8x8 ?
30x6 is niet groot, ik zou er een combinatie van paddock/rijbak van maken. Dat je ze dagelijks in de paddock van maken, maar waar je ook in kan rijden.
Z'n klein stukje gras is snel uitgeput.
Edit: Wat GamblersCup zegt klopt ook, niet zo over nagedacht
SorpresaKyra schreef:@gamblerscup Je moet ze de kost eens geven die denken dat een paard een tuinkabouter is..
TS hoe je het ook wil..zand of gras..het is zo en zo te klein.
GamblersCup schreef:Hoe je het ook indeeld, ze hebben NIET de ruimte op 244 m2. Vreemd, ik kom steeds meer van dit soort zotte ideeen tegen, mensen die hun paarden houden alsof ze nog nooit van de behoeften, het lichaam en het functioneren van een paard hebben gehoord. Ik word er misselijk van, ik heb vreselijk medelijden met die dieren, en word er steeds bozer om. Hoe kun je in godsnaam zo met dieren omgaan? Hoe kun je ook maar denken dat het "wel ok" is voor die dieren? Egoisme ten top.
missje: waarom is deze inimini-paddock voor 24/7 zomer en winter "echt genoeg" volgens jou? Jou maakt het geen reet uit dat die dieren niet normaal kunnen bewegen? "Omdát" niet iedereen een hectare kan hebben, moeten die paarden het maar accepteren dat ze op een ongezond stukje komen te staan?
Ik begrijp zulke mensen niet, die dat goedkeuren. Ik ben hier dan ook weg, voordat er oorlog uitbreekt. Wat zou het fijn zijn als er wetten kwamen tegen dierenmishandeling, het bewust verkeerd houden van dieren etc etc.