ik heb voor mijn paarden een slowfeeder gemaakt zo een met twee palen en een lat er op en dan het net er tussen maar nu als ik steeds bij de wei kom dan licht hij plat door dat mijn haflinger er tegen douwt door te schuren met zijn kont en dit gaat dus niet meer leuk worden om hem nu voor de 5 x te maken wie weet hoe ik het anders kan doen om hun toch via een slowfeeder te laten eten ik heb geen bomen daar om een net op te hangen en aan het schrikdraad vind ik dus best eng voor ze wie kan me helpen met tips het gaat om een haflinger en een kleine shetlander dus hoog ophangen gaat niet en gewoon op de grond zonder iets neer leggen heft geen zin het zijn net klico,s die twee
Blijkbaar wil hij een schuurpaal. Waarom zet je niet ergens een hele stevige paal neer met een een harde borstel erop gespijkerd ter hoogte van zijn kont?
Misschien het net ophangen tussen twee echt stevige lange palen ( of ingegraven bielzen ) ?
Dat schuren zal hij toch wel blijven doen op de plekken waar je het het minst graag hebt, althans, als ik even uitga van het schorriemorrie dat hier rondloopt
Ik had hier om dat te voorkomen over de buitenkant van de palen en bovenover schrikdraad gehangen. Hier heeft er nooit eentje tegenaan geschuurd en ze konden er gewoon uit eten zonder last te hebben van de schrikdraad. Inmiddels zijn we verhuist en heb ik hem nog niet geplaatst, maar ik mis hem wel...