Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_arola schreef:Hoe heeft de staleigenaar gereageerd toen je het de laatste keer zei nadat je de merrie eruit hebt gehaald? Mocht hij er geen rekening mee willen houden dan zou ik op zoek gaan naar een andere stal.
HorseTopShop schreef:Ik zou het even afwachten...
De stalhouder weet er vanaf en zal, neem ik aan, erbij blijven als de merrie bij de groep gaat. Hij zal dan ook snel genoeg zien dat het niet gaat en de merrie er weer uit halen.
posbank schreef:C_arola schreef:Hoe heeft de staleigenaar gereageerd toen je het de laatste keer zei nadat je de merrie eruit hebt gehaald? Mocht hij er geen rekening mee willen houden dan zou ik op zoek gaan naar een andere stal.
Dat was wel grappig,
Hij trok zijn schouders omhoog en zei: zet haar maar ergens anders neer. Ik heb de merrie in een land gezet bij een hele oude ruin die alleen stond (dat ging heel goed, hoor (gelukkig)).
Ik ben verder wel heel netjes geweest en heb zeker geen stenis lopen schoppen (bereik je ook helemaal niets mee).
De hele situatie geeft een hele rare smaak in de mond dat kan ik je wel vertellen.
Caira schreef:Hij heeft de merrie ernaast gezet, niet erbij. Jij pakt de merrie en zet hem zomaar bij een ander paard in het weiland? Heel eerlijk, dat vind ik echt niet netjes, sorry. Jij hebt gezegd geen merrie erbij, dat heeft hij toch ook niet gedaan? En ook nog, hij is de eigenaar, daar zou ik toch iets respectvoller mee omgaan.