Nee, het is een nieuwe versie van de mestboy. Als je de zoek functie op bokt gebruikt vindt je hem wel. Ik zit nu o m'n telefoon dus kan nu lastig een link plaatsen
Is voor mij goed. Als ik in mijn rolstoel zit kan ik de hark aan het handvat een goed eind weg tillen en er dan weer aan terug trekken zonder erg veel kracht te moeten zetten. Zonder handvat moet ik kracht zetten om het geheel vast te houden en trekken. Nu is het alleen vasthouden en trekken. Scheelt voor mij toch aanzienlijk.
De mestbak is bij mij zonder wieltjes omdat we een zandpaddock hebben. De bak is groot en er kan in een keer een mesthoop van mijn haf op. Scheelt heen en weer lopen. De bak is zwaarder daardoor, dus niet te vol laden. Het rechtop kunnen staan is gewoon erg fijn.
Optillen en leeg kiepen kan ik met een gewone mest boy ook niet echt . Met deze kan ik het ook niet goed maar soms probeer ik het wel. Als het me lukt dan komt dat door handvat op de mestbak. Zelf vind ik de hark erg fijn om mee te werken. Schuift alles goed op de mest bak, ook dunne mest. Als je goed kunt staan en lopen is de hoge mestbak fijn, scheelt pijn in de rug. De haak is van de steel af te halen, of niet op zetten kan ook.
Het werkt iets anders dan de gewone mestboy, het is even wennen omdat het iets zwaarder is maar ik vind het zelf fijner. Als je in de buurt woont dan mag je hem bij mij uitproberen.
loulou
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 22:02
bedankt voor je ervaring, ik heb er een besteld. hopelijk voldoet hij aan de verwachting
tine10
Geplaatst: 25-09-13 22:07
Lijkt me niet handig als ik het zo lees. Er kunnen meerdere hopen op. Tja, ik vind met 1 hoop op de gewone stalboy het al zwaar genoeg om hem in de kruiwagen te legen. Als er 5 hopen op zouden passen, krijg ik hem echt niet meer omhoog getild.
Dat het scheelt in het heen en weer lopen: ik rij de krui naar de hopen toe, dus dat voordeel zie ik niet.
Anoniem
Geplaatst: 25-09-13 22:14
Ik kan niet met de kruiwagen rijden. Dus dat werkt voor mij niet. Optillen en omkiepen doet sowieso iemand anders voor me.
Het leeg kiepen is overigens wel makkelijker door de plaatsing van de handgreep. Ik vind het krom moeten staan bij de gewone mest boy een ramp.
Het is gelukkig voor iedereen anders. Anders zou het saai worden. Hier is er een persoon die met niets anders wil werken. De volgende hier die vindt het niets, de ander vindt de hark fijn maar de bak niet en de laatste andersom.