maar zou het paard het ook niet erg vinden dat die dan in eens met ze 2e op stal staan? wel allebei een andere stal. maar nu stonden ze met een paar, en dan komt die maar met een andere te staan
ralphtdw
Geplaatst: 25-09-13 08:48
kan prima sommige p[aarden vinden het veel fijner als het rustiger is. ik zal wel kijken of de klik er is en meestal is dit wel zo als er maar 1 ander paard is. en veel na buiten toe doen. en op stal staan met 1 andere paard is ook geen probleem, vooral niet als zij het paard ook ziet staan uit haar stal
Jannepauli
Geplaatst: 25-09-13 08:50
Ik denk dat een paard liever met een groepje op de wei staat, dan met een ander paard op stal..
lovee_paard
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 08:51
okee! bedankt voor je snelle reactie! ja mn paard kan die andere zien staan in ze stal! dus volgens jullie kan dit ook geen kwaad? want waar mn paard nu staat staat die ook wel is alleen aan de andere kan van het land.
meggiemeg
Geplaatst: 25-09-13 08:52
Heb hier ook maar 2 paarden aan huis staan. Mijn paarden kunnen het prima samen vinden. Ze doen alles samen, samen hooi eten, strak naast elkaar op de wei gras eten, samen drinken. Daar waar de 1 is, is de ander niet erg ver vandaan. Ze hebben elk hun eigen stal en ze kunnen elkaar zien. Geen contact op stal, gangpad zit er tussen. Noortje wil graag rustig haar brok/muesli op eten en Willem wil nog wel eens lopen te klieren. Vandaar dat wij het zo ingericht hebben. Op stal hebben ze rust en kunnen ze elkaar zien. Buiten kunnen ze samen zijn. Bedenk wel dat als je weg gaat om te rijden dat de ander alleen is, kunnen ze daar tegen? Of heb je dan een hysterisch paard wat zichzelf helemaal over zijn toeren loopt?
lovee_paard
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 08:54
@jannepauli mn paard gaat wel gewoon met de andere naar buiten, maar snachts staat die wel op stal.
@meggiemeg bedankt voor je snelle reacties, ik heb een heel nuchter paard, die daar wel tegen kan.
Hij komt er in het land wel bij te staan, en op stal staat die tegen over ze! Maar dan staat die in eens met ze 2 ipv met een groepje kan dat heel veel kwaad??