Ik sta in Wassenaar (Den Haag). Mijn paard staat 24/7 op een paddock met schuilstal, kale huurprijs 130 euro per maand. Er is koud water aanwezig voor wassen, en is een verlichte buitenrijbaan aanwezig die het grootste deel van het jaar wel te berijden is, en ik heb een zadelkast. Ook is er een wc en er staat een tuinhuisje die wordt gebruikt als soort van kantine (er staat een waterkoker en er liggen regelmatig lekkere koekjes of er staat een fles cola) Er zijn heerlijke uitrijmogelijkheden. Ik moet verder alles zelf doen (samen met de eigenaresse van het paard dat bij mijn paard in de paddock staat): mesten, voeren, voer inkopen, etc. Met haar deel ik natuurlijk de hooikosten, wij kopen gemiddeld een baal per week á 40 euro. Gedeeld door twee is dat 20 euro per week dus 80 euro per maand. De staleigenaar houdt alles wel goed in de gaten en als hij het idee heeft dat er iets mis is of als we bijvoorbeeld een dagje niet kunnen kopen, dan wil hij altijd wel wat hooi voor ons neerleggen in de voerbakken. Heel behulpzaam dus

Ben benieuwd naar hoe dit allemaal zit bij jullie